לעוף עם הנוסטלגיה: 3 תוכניות ברשת ג' שאתם חייבים לשמוע

מאז שנת 1976 נחשבת רשת ג' לאחת התחנות האהובות בישראל. ברבות השנים הפיקה התחנה עשרות תוכניות, ומתוכן בחרנו את שלושת התוכניות שאתם פשוט חייבים לשמוע.

רשת ג': שילוב בין מוזיקה ישראלית לבין נוסטלגיה מרגשת

רשת ג' נחשבת לאחת מתחנות הרדיו המובילות בישראל, בעיקר בשל היותה תחנה המספקת לקהל המאזינים אפשרות להאזין לשירים ישראלים נוסטלגיים אותם מגישים שדרנים מהשורה הראשונה.  כיום, ניתן להאזין לרשת ג' אונליין מכל מקום, ובהתאם לכך ליצור אפשרות לחשיפה לתכנים מקוריים וכחול לבן. אם אתם מחפשים דרך להעביר את הזמן ולהתחבר למוזיקה ישראלית אותנטית ואפילו מרגשת, אלו שלושת התוכניות שאתם פשוט חייבים להאזין, ובכך להצטרף לאלפי המאזינים שהולכים עם התחנה כבר שנים ארוכות, ולא בכדי. התחנה הצליחה לבסס את שמה כתחנה בעלת ערך מוסף למאזינים וככזו המקדמת את המוזיקה הישראלית כבר שנים רבות, מאז הוקמה בשנת 1976 ע"י רשות השידור. מתלבטים מהן התוכניות הטובות ביותר להאזנה? זה לא היה פשוט, אולם לאחר חקר עמוק ובחינת המלצות הצלחנו לגבש את שלושת התוכניות המובילות להאזנה, כך שתוכלו להעביר את הזמן בכיף ועם ניחוח נוסטלגי:

קלאסיקה ישראלית אל תוך הלילה

בכל יום בשעה 00:00-02:00 המגיש גבי ינון בוחר את מיטב הקלאסיקה הישראלית, החל משנות הקמת המדינה ועד היום. במסגרת התוכנית ניתן גם לבחור בעצמכם את התכנים ואף לעלות לשידור, מתוך מטרה לחשוף את הקהל הישראלי לקלאסיקות הגדולות שחלקנו בכלל לא מכירים, וחלקן מוכרות אך אינן ישראליות במקור. מדובר באחת התוכניות הוותיקות של התחנה, והיא משודרת משנת 2012 ברצף.

לעוף עם הנוסטלגיה 3 תוכניות ברשת ג' שאתם חייבים לשמוע

מגזין מוזיקה ישראלית

שורה של שדרנים מתחלפים מגישים מדי יום את מגזין המוזיקה הישראלית, באורך של שעה. המגזין משלב בין מוזיקה חדשה לבין מוזיקה קלאסית, ועל כן מדובר באחת התוכניות האהובות ביותר של התחנה הוותיקה.

מסיבה ישראלית לערב שישי

רוצים לרקוד בבית ולהרגיש כאילו אתם במועדון? ובכן, התוכנית הזו היא בדיוק בשבילכם. בכל ערב שישי משודר למשך שלוש שעות מוזיקה ישראלית מקפיצה וכיפית במיוחד. איתן גור הוא המגיש, והוא משלב בתוכנית גם מוזיקה מצוינת וגם נימה אישית אשר הפכה את התוכנית למזוהה מאוד איתו ועם קהל המאזינים שצמא למוזיקה מקפיצה וכיפית ביום הכי כיף של השבוע.

לסיכום, אין ספק כי רשת ג' נחשבת לאחת מתחנות הרדיו המובילות והבולטות במדינת ישראל, לא רק בשל המוזיקה המצוינת אלא בעיקר בשל המגישים שהפכו למזוהים מאוד עם התחנה. לא פעם התחנה מציגה חידושים והפתעות בדמות תוכניות מיוחדות לרגל החגים, שנה חדשה ועוד. מאחר וכיום ניתן להאזין לתחנה מכל מקום באופן אונליין, תוכלו לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית לצורך הירגעות בשעות הפנאי, האזנה בזמן הליכה או סתם בערב שישי או שבת בבוקר ליד הקפה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support