חוזרים למקורות: איך לתכנן חינה ביתית מהסרטים ולחסוך בכסף?

לצד העובדה שחינה הינו אירוע שמושתת על מסורת עתיקה, גם כיום ניתן למצוא לא מעט זוגות שבוחרים לחגוג אותו, ולו כי מדובר במסיבה יחסית אינטימית ומאוד שמחה, מדובר במסיבה שמכילה לא מעט סימבוליות מרגשת שנוגעת לחיי הנישואין ומדובר בשימור הקשר למסורת. לאור הדברים כאשר עומדים לקראת דרך חדשה חשוב לעצור ולהיזכר מאין הגענו, ועל כן אם גם אתם קיבלתם החלטה לחגוג את טקס החינה ובו זמנית מבקשים להימנע מהוצאה יקרה (החלטה נבונה), אנו פה על מנת לסייע!

במקום הכי אינטימי – חוגגים בבית

ראשית נציין שמומלץ להוריד את אחת מהעלויות היותר גדולות – להימנע מהשכרת אולם. כיצד? היו ערים לאפשרות שניתן לערוך חינה מושקעת, חגיגית ושמחה אצלכם בבית, וזאת כי תמיד ניתן לשחק עם כמות המוזמנים ותמיד הבית יכול לעטות עיצוב ייעודי שבין רגע יהפוך לזירת מפוארת שמכבדת את בואם של האורחים ובני הזוג. כיצד מתחילים בהכנות? ובכן באתר של מלכה חינה תמצאו את סך השירותים הנדרשים: שירותי תפאורה, השכרת תלבושות ססגוניות ואותנטיות, שירותי הפקת שוק מרוקאי שכולל את מיטב דברי המתיקה (כולל נראות מרשימה), לרבות מופלטות ועוגיות מרוקאיות, וכמובן שירותי הפקה שיסגרו לכם את הפינה מא' ועד ת'.

בין הכרחי למותרות

חשוב לזכור מהו הלב של האירוע, ופה כמובן מדובר בטקס החינה עצמו. מכאן שאם מבקשים לחסוך באופן משמעותי, תמיד ניתן לשחק עם השירותים המקצועיים. שנרחיב? חשוב להבין אלו נדבכים ניתן להשלים לבד ואלו נדבכים רצוי בכול זאת להשכיר. כך למשל אפשרי להזמין אישה מהמשפחה שמתמחת בארגון והעברת טקס החינה. אפשרי לחלק את הכנת דברי המתיקה והכיבוד בין נשות המשפחה (פעילות מחברת ומאחדת בין הדורות) ואפשרי להשקיע בעיצוב הבית. עם זאת, כדי שהאירוע יהיה שלם ולא ירגיש כמו רק חצי עבודה, על שני דברים אין להתפשר: לא על עיצוב התפאורה והפריטים המשלימים ולא על השכרת התלבושות, כי גם אם מדובר "רק" בתפאורה, עדיין מדובר בנדבכים מהותיים.

מוציאים וחוסכים

ציינו שתלבושות חשוב מאוד להשכיר ואף ראוי להשקיע בתפאורה, וזאת בכדי שהאירוע לא רק יהיה מושקע, אלא יקרין שמדובר בחינה ולא בשום אירוע אחר. פה נחדד שגם בשני הנדבכים האלו ניתן לחסוך. כיצד? בוררים היטב אלו אלמנטים יותר חשובים. כך למשל מבחינת עיצוב, ניתן לבחור האם מבקשים להשכיר טאלמון והדומים, או לחלופין רק כמה פריטים משלימים, קרי כריות נוי, שטיחים וכלי הגשה מכסף ונחושת. כמו כן, גם מבחינת תלבושות ניתן לחסוך. כיצד? לצד העובדה שאפשרי לעצב באופן אישי את שמלת הכלה ("שמלה גדולה") ולהחליף כ3 תלבושות במהלך האירוע, מומלץ לבחור תלבושות מוכנות יחסית פשוטות (ועדיין חגיגיות) ולהימנע מהחלפה. מכאן שרצוי לחלק את הערב לתתי נדבכים, ולבחון היטב כל נדבך בנפרד – המון מזל טוב!

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support