מכונת הגילוח מאפשרת לנו לסדר את הזקן וגם לגלח אותו די בקלות, מה שפחות אפשרי עם סכיני גילוח. בעוד שהמגע של סכיני הגילוח עשוי להיות מאוד לא נעים עבור אנשים מסוימים, עד כדי חוויה של פציעות, מובן מדוע רבים בוחרים להשתמש במכונות. אז כיצד נבחר אותן?

אם אתם מחפשים אחר מכונת גילוח מקצועית, כנראה שאתם מעדיפים את שיטת הגילוח הזו על פני השיטה שמצריכה שימוש בסכין. אם כך, תצטרכו לדעת כיצד לבחור את המכונה שלכם. יש לזכור כי ברוב המקרים, מכונות גילוח ביתיות ופשוטות יכולות לעשות את העבודה לא רע בכלל, אך בדרך כלל, יהיה מומלץ דווקא להשקיע קצת יותר ולרכוש מכונה מקצועית לגילוח.

מדוע יהיה כדאי להשקיע יותר במכונה מקצועית?

מאוד פשוט, מלכתחילה, המוצר הזה אינו יקר מאוד, ככה שבסכומים די ידידותיים תוכלו לרכוש מכונות מקצועיות מאוד. בואו נגיד את זה ככה, לבחור מכונת גילוח חשמלית שתהיה מקצועית מאוד, אפשר גם בעלויות מאוד אטרקטיביות של 350 ₪ בממוצע.

מכונות גילוח אלו בדרך כלל ישרתו את המטרה שלשמה התכנסנו במקלחת, להתגלח. בכדי לבחור את מכונת הגילוח המושלמת שלכם, תצטרכו לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • מקור המתח והחשמל של המכונה – האם היא עובדת על בסיס של בטריות? האם חשמל? יהיה עדיף לכם לרכוש מכונת גילוח חשמלית שגם נטענת, כמובן.
  • המחיר של המכונה והאחריות שאתם מקבלים עליה – אם אתם מקבלים שנה של אחריות יצרן או אחריות משווק, יהיה כדאי לבדוק אם ניתן להרחיב את האחריות בתוספת תשלום.
  • האביזרים הנלווים שמגיעים עם המכונה – האם מגיע עם המכונה בקבוקון שמן קטן לשימון הלהבים? האם ישנן מברשות לניקוי הלהבים? האם מגיע המטען יחד עם המכונה? האם כל ראשי המכונה מגיעים גם כן? בדקו זאת.
  • מספר ראשים שיש למכונה – כל ראש מספק צורת גילוח מעט שונה (בדרך כלל פחות חשוב לאנשים, היות והם משתמשים בראש אחד ספציפי לרוב).
  • רמות גילוח – הכי חשוב לבדוק את הנושא הזה. האם אפשר לגלח עד רמת ה-0.08 מ"מ? האם ניתן לגלח עד 2.2 מ"מ? אולי יותר או פחות? בדקו זאת בהתאם לצרכיכם. אם אתם אוהבים גילוח צמוד לעור ולא זיפים ארוכים, כדאי יהיה לרכוש מכונה המגלחת עד רמת ה-0.08 מ"מ.

מדריך קניה מכונות גילוח

מכונת גילוח מקצועית – אני חייב קוצץ פאות?

אם אתם רוכשים מכונה מקצועית, סביר להניח שהיא תגיע עם קוצץ פאות BUILT IN. יחד עם זאת, לא כולם חייבים את הפונקציה הזו, ככה שזה בהחלט נתון לשיקולכם.

נאמר זאת כך, אם נדלקתם על מכונה ספציפית, אבל אין לה קוצץ פאות מובנה, לא נורא. אתם יכולים לרכוש אותה ולהשתמש בלהבים שלה בכדי לספר את הפאות שלכם. כך או כך, נמלי להיעזר במדריכי חיסכון ייעודיים, על מנת למצוא את המכונה האידיאלית בעבורכם במחיר המשתלם ביותר.

בהצלחה, שיהיה גילוח נעים וללא פציעות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support