קוראים גם ב-2021: 6 הספרים המומלצים שאתם חייבים לקרוא

אז מה אתם עושים בשעות הפנאי שלכם? צופים בעוד סדרה חרושה ובנאלית בנטפליקס? משחקים במשחק כלשהו בטלפון? מסתמסים עם חברים בלי מטרה מיוחדת? ובכן, נראה כי העידן הטכנולוגי הפך את שעות הפנאי שלנו למעט מנוכרות. הדבר הקל והפשוט ביותר לעשות זה להישאב למסכים וזה משהו שהרבה פעמים גורם לנו לתחושה של שעמום ואפילו לבדידות. לעומת זאת, קריאה של ספר, פעולה שכולנו עשינו הרבה לפני עידן המסכים, מציתה לנו את הדמיון, מאפשרת לנו לצלול אל תוך עולמות תוכן חדשים ובעיקר מפעילה את הראש שלנו וגורמת לנו לחשוב. אם הרבה זמן לא יצא לכם לקרוא ספר, כל מה שאתם צריכים לפתוח ספר אחד בלבד ולהיזכר תוך דקות עד כמה מדובר בפעולה מהנה ומתגמלת. אז כדי לעודד אתכם לעשות את הצעד, אנו רוצים להמליץ על שישה ספרים מעולים שלגמרי כדאי שתקראו בזמן הקרוב.

הטעמים של חיי/חן סונגו דונגי

לפני שנתחיל נספר שאת כל הספרים שנמליץ עליהם כאן תוכלו למצוא בחנויות ובאתר סטימצקי. באופן כללי שווה לדעת כי יש מגוון ספרים באתר סטימצקי המחולקים בצורה נוחה לפי קטגוריות ואתם יכולים להזמין אותם עד אליכם או לרכוש אותם ולאסוף אותם בעצמכם מהסניף הקרוב אליכם.

הטעמים של חיי הוא רומן עכשווי ותוסס המביא את סיפורה של אלינור, מעצבת פנים ואמא לשלושה שנישואיה עולים על סרטון. באופן מפתיע היא נכנסת לקשר עם אחד השפים המפורסמים בישראל שמאתגר את התפיסה שלה לגבי אהבה ושולח אותה למסע פנימי מרתק.

למה מי מת?/גל רענן

נמרוד כרמי הוא חוקר ביחידה לפשעים חמורים. כשהוא מוזעק לילה אחד לזירת רצח הוא מגלה את גופתו של בנו של שר החוץ, ועל אף שרבים חושבים כי מדובר על מוות טבעי, המפקד של כרמי משוכנע כי מדובר ברצח דם קר, וככל שהחקירה מתקדמת, כך דברים נעשים מוזרים יותר. רומן מתח קליל ושנון לשעות הפנאי.

קוראים גם ב-2021: 6 הספרים המומלצים שאתם חייבים לקרוא

האיש שרצה להיות מלך/רודיארד קיפלינג

נובלת הרפתקאות משעשעת ומרתקת וגם עצובה מעט לפרקים שנכתבה לראשונה במדינה הודו בה נולד קיפלינג. ספר שמביא בצורה מאד פשוטה וייחודית את המציאות בהודו תחת הקולוניאליזם הבריטי ונותן הצצה למציאות שבקלות הייתה יכולה להיות המציאות שלנו כאן בישראל בתרחישים אחרים.

החיים בטעם תות/מאי שמואל

סיפור מדהים של צעירה מהדרום שעוברת משבר אישי בחייה הזוגיים ומחליטה לקפוץ למים העמוקים ולעבור לתל אביב העיר הגדולה. הסיפור שלה הוא במידה רבה סיפורם של ישראלים צעירים רבים ובדיוק בגלל זה מדובר על ספר שבהחלט קשה להוריד מהידיים, כאשר לכל אורך הקריאה החיבור אל הדמות הראשית הופך לחיבור הכי קרוב שיכול להיות עם דמות בדיונית.

אישה עם לב של גבר/מיכל לבנון

השתלת איברים זה משהו שאנחנו לרוב שומעים עליו כדרך אגב מסיפורים של אחרים, והספר הזה מספק הצצה נדירה לעולמה של אישה המתבשרת כי היא זקוקה להשתלת לב בהקדם האפשרי ומקבלת לב של דבר שהלך לעולמו.

נקמה כפולה/ליהי שן

כפייה, נקמה, יחסים רעילים והרבה מאד אקשן. כל מילה שנאמר על עלילת הספר פחות או יותר תהיה בבחינת ספוילר, אז רק נגיד בכמה מילים שאם אתם אוהבים מתח ואקשן זה ספר שאתם ממש, אבל ממש לא רוצים לפספס.

אם כך – כל שנותר עכשיו זה לבחור. אל תחכו לחופשה או ליום כיפור, התחילו לקרוא והעניקו לעצמכם את החוויה המיוחדת של כניסה לעולם בדיוני מרתק ומעניין.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support