מבשלים ונהנים: מנות בשר חמות ומשביעות שכל המשפחה תאהב

בין אם מדובר בארוחת צהרים או ארוחת שבת, הכנה של מנת בשר שגם מבוגרים וגם ילדים אוהבים היא אתגר לא פשוט. בכדי לסייע לכם לצלוח אותו, להלן הצעות למנות משביעות (וטעימות) שכל בני המשפחה ישמחו לאכול.

ארוחה בשרית לכל המשפחה: כך תוכלו להכין בקלות אוכל משביע וטעים

ארוחה המבוססת על בשר היא ארוחה שכל משפחה צריכה לשלב בתפריט, וזאת בשל הערכים התזונתיים הגבוהים המצויים בבשר. עם זאת, להכין את הבשר ולחשוב על מנה שכל בני המשפחה יתחברו עשוי לא פעם להיות אתגר לא פשוט, בייחוד אם לכל אחד מבני המשפחה יש את ההעדפות שלו. אם אתם מתלבטים לגבי מנות חמות ומשביעות שכל המשפחה תאהב, אתם חייבים לנסות את המתכונים באתר "מעדכני גורמה". מדובר במתכונים קלים שכל אחד יכול להכין ואפילו להזמין דרך האתר את חומרי הגלם, ובכך לקצר באופן משמעותי את זמן ההכנה אבל גם לקלוע בול לטעם של המשפחה. אם לא תאהבו את המתכונים שלנו, יש לנו עוד הצעה בשבילכם: אתם חייבים לנסות את המתכונים באתר "מעדני גורמה", שם תמצאו מבחר רחב שיכול להתאים לכם בדיוק. הנה לקט המתכונים שלנו אותם תוכלו לנסות בבית:

פרגיות עם פלפלים

בקערה גדולים מניחים 500 גרם של פרגיות חתוכות דק ומוסיפים את התבלינים: כפית פפריקה, חצי כפית של אבקת סודה לשתייה, כפית כורכום, כף אבקת מרק, ארבע כפות של שמן זית. מערבבים הכול ולהשאיר בצד למנוחה של חצי שעה. במקביל חותכים 3 פלפלים גדולים לרצועות, מוסיפים 4 כפות שמן ומטגנים את הפלפלים בתוך המחבת. מיד לאחר מכן נוסיף גם חצי בצל קצוץ ופרוסות של שום. במחבת נפרדת מטגנים את הפרגית על אש גבוהה למשך 2-3 דק', מערבבים ומורידים מהאש. מאחדים בין שתי

חזה עוף עם אורז לבן

בתוך קערה מערבבים 4 חזה עוף לאחר שקצצנו אותם, כף גדולה של צ'ילי, כפית פפריקה, כף סילאן, כף רסק עגבניות, כף אבקת מרק וכפית רוטב סויה. מערבבים היטב את המרכיבים ומשאירים להשריה למשך שעה. מחממים מחבת עם שתי כפות שמן, מטגנים ולאחר שהחזה עוף מזהיב מורידים מהאש. במקביל מכינים אורז לבן ויש לכם מנה מושלמת שילדים יטרפו וגם המבוגרים.

מבשלים ונהנים: מנות בשר חמות ומשביעות שכל המשפחה תאהב

חמין

בתוך סיר גדול עם מעט שמן מטגנים קוביות שפונדרה עד שהם משחימים. מוסיפים במקביל גם פרוסות אוסבקו, מוסיפים את בצל ומטגנים. לאחר מכן נוסיף לסיר שעועית לבנה, חומוס וחיטה כאשר הם מסוננים. מתבלים עם כף של פפריקה, מלח, פלפל ומעט דבש. מוסיפים לתוך הסיר תפוחי אדמה, ביצים וראש שום וממליחים. מתחילים לבשל את הסיר למשך כחצי שעה, ומעבירים לאחר מכן לתנור אותו חיממנו מראש ל 120 מעלות. משאירים את הסיר בתוך התנור למשך הלילה. במידה ואתם מבחינים כי הסיר מלא בנוזלים, הורידו את המכסה בכדי לגרום לנוזלים להתאדות. הזיזו מעט את התבשיל באמצעות כף בכדי לוודא כי כל המרכיבים מתבשלים – ולאחר מכן הוציאו לטובת ארוחת חמין מושלמת.

מרק גולש

במחבת מטגנים קוביות בקר (נתח מספר 4) נקיות משומן בגודל של 4 ס"מ. מתבלים במלח, פלפל ומוציאים מהמחבת לאחר שהן משחימות. בתוך סיר כבד מטגנים בצל אחד, 4 עגבניות קלופות וחתוכות לקוביות ושום קצוץ. מטגנים קלות ביחד עם תבלינים: 3 כפות של פפריקה אדומה, כפית פלפל שחור טחון, כפית פפריקה חריפה ומעט מים. מחזירים לסיר את הבשר, יוצקים מים עד לשלושה סמ' מעל הבשר והירקות. לאחר שכל התערובת הגיעה לרתיחה, מכסים את הסיר באמצעות מכסה ומנמיכים את האש לשעתיים. כאשר הבשר רך דיו מוסיפים 4 תפוחי אדמה וממשיכים לבשל כ 40 דק'. מתבלים במלח, מוסיפים פטרוזיליה ומגישים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support