רכשתם דירה? בשעה טובה! אל תשכחו לעשות ביטוח משכנתא

אחת מההחלטות החשובות ביותר בחיים אם לא ההחלטה הכי חשובה היא רכישה של נכס. למעשה, בשביל לממן את העסקה נדרש לקבל משכנתא מהבנק, אולם מאחר והחיים באופן טבעי הם לא צפויים ואי אפשר לצפות את העתיד, רכישה של ביטוח משכנתא הוא אלמנט חיוני בעבור כל מי שרוכש דירה. מהו ביטוח משכנתא והיכן תוכלו לקבל את הצעות המחיר האטרקטיביות ביותר? להלן הפרטים.

מה זה ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא מעניק לבנק שסיפק את המשכנתא וגם לרוכשי הדירות הגנה מפני מקרה של מוות של אחד מהלווים, או במקרה שנגרם נזק לנכס. הדרישה של הבנק היא לערוך שתי פוליסות (שבהן הבנק משמש כמוטב בלתי חוזר שאותו לא ניתן לבטל) כאשר הביטוח הראשון הוא ביטוח מבנה דירה המעניקה כיסוי לנזקים שעלולים להתרחש למבנה של הנזק כתוצאה מנזקי צנרת, נזקי טבע, שריפה ועוד. הביטוח השני הוא ביטוח חיים שנועד להבטיח כ במידה ואחד מהלווים הולך לעולמו במהלך תקופת תשלום ההלוואה, הבנק יכול יהיה לקבל את יתרת גובה סכום ההלוואות של הנפטר, ולשחרר את הנכס משעבוד, מתוך מטרה לסיים את ההלוואה. במקרה הזה בני הזוג לא יצטרכו לשלם ולהמשיך בגין ההלוואה. אם עד לפני מספר שנים היכולת של רוכשי דירות לבצע רכישה של ביטוח מסוג זה הייתה כרוכה בלא מעט התעסקות, כיום באמצעות הפלטפורמה של אתר ביטוח בטאץ' ניתן לבצע את התהליך באופן קל, ואפילו פשוט.

חשוב להבין כי ביטוח משכנתא מיועד להגן על הבנק אבל במקביל מעניק פתרון כלכלי איכותי מאוד בעבורכם, כלווים. בנוסף, צריך לזכור כי אסור לבנק ממנו קיבלתם את המשכנתא לכפות עליכם כבעלי הדירה במי להיעזר בשביל לרכוש את הביטוח, אלא ההחלטה נתונה רק לכם. באמצעות חקר שוק מקיף וכן הבנה כי התחרות בתחום הזה היא עזה, ניתן להשיג הצעת מחיר אטרקטיבית אשר תסייע לכם לקבל את הפתרון הכלכלי לכל צרה שלא תקרה ואילו לבנק פוליסת ביטוח.

 

 

איך לבחור פוליסת ביטוח?

בחירה של פוליסת ביטוח כמו ביטוח משכנתא צריכה להתבצע בהתאם לתנאי הפוליסה. כאן תוכלו למצוא מדריך מעולה אשר מציג את כל הדגשים החשובים ביותר לגבי בחירה בחברת ביטוח, כאשר ישנם מספר דגשים חשובים. ראשית, חשוב לערוך השוואת מחירים לטובת קבלת הצעת מחיר התואמת את מסגרת התקציב שלכם, וכן לבחון היטב את תנאי הפוליסה לצד אפשרות להרחבה של פוליסת החיים או פוליסת ביטוח מבנה. בנוסף, בדקו את תשלום הקנס במידה ואתם רוצים לבטל את הפוליסה, כחלק מיצירה של מענה שמגיע לידי ביטוי ביכולת להוביל לקבלת החלטות נכונות שיניבו לכם יכולת להשקיע את הכסף בחוכמה ולדעת כי על כל צרה שלא תקרה, יש לכם את כיסוי הביטוח המתאים.

מתי כדאי לבצע את רכישת הפוליסה?

רצוי לבצע רכישה של פוליסת ביטוח כבר במעמד החתימה על חוזה חתימת הדירה. מאחר ומדובר בתהליך שאותו צריך לבצע בהקדם, זה הזמן להיכנס לאתר של ביטוח בטאץ' אשר מאפשר לכם כבעלי דירה לבחור מבין סוגים שונים של פוליסת ביטוח ולקבל הצעות מחיר, כל זאת מבלי לצאת מהבית ועם שימת דגש על התאמה מדויקת לצרכים שלכם. בכך, תוכלו גם לקצר את התהליך וגם להניב לעצמכם וגם לבנק את בסיס הביטוח לו אתם זקוקים במסגרת של רכישת דירה.

לסיכום

ביטוח משכנתא הוא ביטוח שכל רוכש דירה מחויב לרכוש, בשביל להגן על עצמו מבחינה כלכלית אבל גם מבחינת היכולת של הבנק להגן על עצמו, במקרה וחלילה אחד מהלווים הולך לעולמו. באמצעות הפלטפורמה של ביטוח בטאץ ניתן לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית, ובכך להוביל לסגירת העסקה וכניסה לבית חדש בראש שקט וידיעה ברורה כי אתם והבנק מכוסים מכל הכיוונים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support