מטיילים בחו"ל: אלו המדינות שחייבים להוציא עבורן ויזה

בין אם מתחשק לכם נופש קצר ונקודתי או שאתם מתכננים טיול גדול וארוך, החוויה של ביקור בחו"ל היא דבר שתמיד עושה טוב על הלב ועוזר לנו להתרענן ולשבור קצת את שגרת היומיום השוחקת. ההתארגנות לפני, ההתרגשות הגדולה בשדה התעופה, החוויות החדשות והמפגשים המפתיעים עם האוכלוסייה המקומית, הופכים את הטיולים ביעדים אקזוטיים למרגשים בכל פעם מחדש. אבל רגע אחד לפני שאתם רצים לרכוש כרטיס ולארוז את המזוודה, חשוב לדעת כי ישנם לא מעט יעדים המצריכים מאיתנו הישראליים, ויזה המאפשרת לנו להיכנס אליהם. מי שמגיע בטעות בלי הוויזה (וזה עניין נפוץ יותר ממה שנהוג לחשוב), לא רק שלא יוכל להיכנס למדינה, אלא עשוי גם להסתבך עם רשויות החוק ולהסתכן בחותמת השחורה הידועה לשמצה המזכה בהרחקה לצמיתות מן המדינה. הנה רשימת היעדים הנפוצים ביותר אליהם תידרשו בהוצאת ויזה.

הודו

אם בעבר היה זה יעד לצעירים בלבד, הרי שהיום המדינה הענקית והמיוחדת הזאת מושכת אליה יותר ויותר ישראליים, הודות למחירים הזולים, לנופים המיוחדים ולאווירה הקסומה השוררת בה. הוצאת ויזה להודו באינטרנט היא עניין לא מסובך מדי וישנן כמה אפשרויות, החל מהוצאת ויזת תייר ארוכה לחצי שנה, ויזת תייר קצרה לחודשיים, ויזת עסקים לשנה ועוד אפשרויות שונות ומגוונות. למי שלא מסתדר עם הגשת הבקשה, מומלץ להיעזר בגורמים מקצועיים שיסייעו לעשות זאת.

ויזה - לאיזה מדינות

דרום אמריקה

זה מכבר עשורים רבים שיבשת אמריקה הדרומית הפכה ליעד חם מאד בעבור הישראליים ובמיוחד לצעירים אחרי השירות הצבאי שנוסעים לנקות הראש ולהנות מהמחירים האטרקטיביים, מהנופים המשכרים ומתחושת החופש התמידי ביבשת. רבים חושבים כי בכל רחבי היבשת ישראלים יכולים לטייל ולנוע בחופשיות בלי ויזה בכלל, אך זה לא מדויק. ישנן ארבע מדינות המחייבות בהוצאת ויזה בטרם הכניסה והן אנטיגוואה, ברבודה, ונצואלה וגאווינה. מפני שאין להן שגרירויות בארץ, ניתן להוציא את הוויזה אך ורק במהלך הטיול ומתוך אחת מהמדינות האחרות ביבשת.

ארצות הברית

מי לא אוהב לטייל ולחרוש את אמריקה הצפונית, עם התרבות האמריקאית העשירה, החוויה האורבנית הניו יורקית או האווירה הקלילה ושטופת השמש של החוף המזרחי. לפני שאתם מארגנים את הטיול, מומלץ להגיש בקשה לוויזת כניסה לארצות הברית דרך האינטרנט, אך היא מעט מורכבת ודורשת צירוף של מסמכים רבים שמטרתם להוכיח שאין בכוונתכם להישאר או לעבוד בארצות הברית. מומלץ לפנות לגורם מסייע במידת הצורך, והיו מוכנים לאפשרות שתסורבו.

אוסטרליה

היא שמשית כמעט כל השנה, פראית בחלקה ואורבנית בחלקים אחרים והאנשים שם פשוט ממש נחמדים. בשביל לטייל באוסטרליה, תידרשו להוציא ויזת תייר דרך השגרירות בארץ או אתר האינטרנט. מדי שנה מעניקה אוסטרליה ל-500 ישראלים ויזת עבודה לשנה שתאפשר להם לטייל ולעבוד בכיף. אגב, אם ברשותכם דרכון אירופאי, תוכלו ליהנות מהוויזה הזאת בקלות רבה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support