איך לארגן יום כיף עם הילדים במרכז?

זמן האיכות שאתם מבלים עם הילדים שלכם, חשוב מאד לבניית האישיות שלהם. בילוי זמן איכות עם ההורים, האחים ועם שאר בני המשפחה – יחזק את הביטחון העצמי של הילדים, יהפוך אותם למאושרים יותר, ויקרב את בני המשפחה. אם אתם מחפשים אחר פעילויות כיפיות לילדים באזור המרכז, תוכלו לצאת אל מגוון פעילויות ולארגן יום מושלם עם טיול, ארוחת בוקר קלה, סיור באתרים מעניינים, וחזרה הבייתה עם חוויות וזיכרונות נעימים. אז כיצד מארגנים יום נפלא עם הילדים? הנה מספר הצעות:

שופינג וארוחת בוקר בקניון

באזור המרכז לא חסרים קניונים גדולים ומגוון רחב של מתחמים. מרכזי קניות במרכז הארץ מציעים חנויות בגדים וצעצועים, מזנוני אוכל מהיר, בתי קפה, פעילויות שמתרחשות בתוך הקניון ועוד. בימים קרירים אפשר להגיע עם הילדים אל חנויות בקניון מרום ברמת גן או כל קניון מרכזי שמציע מגוון רשתות, בתי קפה, חנויות אלקטרוניקה, חנויות צעצועים ועוד. בכך אפשר להעביר מספר שעות כיפיות בשופינג עם הילדים, ובבילוי במתחמים ייעודיים עבור ילדים כמו בבילון, מתחם ג'ימבורי וכו'.

מוזיאונים

במרכז הארץ ישנם מוזיאונים שמציעים תערוכות מתחלפות לילדים. במוזיאון המדע בתל אביב מתקיימות בכול מספר חודשים תערוכות מרתקות לילדים, כמו תערוכת חרקים ייחודית שהושאלה במיוחד ממוזיאון אוניברסיטת אוקספורד. עוד ניתן להגיע אל תערוכה שמציגה בעלי חיים נדירים כמו גרבילים ושאר חיות עם שריון. גם מוזיאון תל אביב – מספק פעילויות לילדים, ובחולון אפשר להגיע אל מוזיאון הקומיקס שמציע תערוכות צבעוניות ושלל פעילויות להורים ולילדים.

הספארי ברמת גן

אם אתם מבלים באזור המרכז, תוכלו להגיע בימי שבת אל הספארי שברמת גן. הספארי מציע נסיעה כיפית בין אזורי מחייה של בעלי חיים מעניינים, ביקור בפינות ליטוף תוך טיול בספארי הגדול. אחת הפעילויות שמומלץ ללכת אליה: היא פעילות הצלת חיות הבר בספארי. הספארי ברמת גן מקיים פעילות לילדים בשיתוף עם ערוץ "כאן" אשר נועדה עבור היכרות מקרוב של בעלי חיים, תוך משחקים עם משימות להצלת בעלי חיים והיכרות עולם הווטרינריה מקרוב.

יום כיף עם הילדים במרכז

שמורות טבע וגנים לאומיים

באזור מרכז הארץ יש מגוון שמורות טבע שניתן לבקר בהן. הגיעו אל נחל שורק שנמצא במישור החוף. נחל שורק הוא שמורת טבע שבה אפשר לטייל בין חולות לבנים, להנות מחוף פלמחים ומהגלים הנעימים שלו ולשלב את הטיול עם סיור בגן הלאומי.

במקורות הירקון שבסמוך לגוש דן, תוכלו לבקר במגדל צדק ובמבצר אנטיפטרוס. שמורות טבע שבמרכז מציעות בדרך כלל מסלולי טיול בדרגת קושי קלה שמתאימה למשפחות עם ילדים. מלבד זאת, תוכלו לצאת ליום כיף בפארק הירקון: פארק ירוק ורחב ידיים שמאפשר לשכור סירת פדלים ולשוט בירקון, כמו גם להאכיל בעלי חיים, לשבת על הדשא לפיקניק משפחתי ולהנות מהארץ היפה שלנו.

אטרקציות

אל תשכחו לצאת מידי פעם אל מקומות שמציעים אטרקציות מלאות אדרנלין, כמו אל חדרי בריחה שנמצאים בכול רחבי הארץ, מסלולי קרטינג, טרמפולינות ענק שנמצאות במתחמי בילוי במרכז, כמו גם טיפוס על קירות, תעופה באוויר, חוויות טרקטורונים לילדים ומבוגרים, שייט באגמים, ושאר חוויות כיפיות במרכז הארץ, שמעוררות את כול החושים!

אז זה הזמן לצאת לבלות עם המשפחה. בכך תוכלו להנות ממגוון ימי כיף מלאים בזיכרונות מקסימים של בילוי עם הילדים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support